Aktuality
Učitelé a školitelé v měnícím se světě
Jakou roli mají učitelé a školitelé v oblasti odborného vzdělávání v dobách společenských změn? A jak k jejich profesnímu rozvoji přistupují různé evropské země? Na to se zaměřil Cedefop ve svých publikacích.
Zpráva o inspirativní konferenci Úspěšný ředitel
V závěru loňského roku proběhlo pod patronátem krajského pracoviště NPI ČR v Ostravě setkání ředitelů škol a školských zařízení. Obsahovou náplň konference tvořila témata vycházející přímo z požadavků škol.
Jak na výuku žáků v heterogenní školní třídě
Přinášíme vám praktické pomůcky pro plánování dalších kroků v práci s heterogenní třídou, jak pedagogickým pracovníkům, kteří ve škole začínají, tak zkušenějším pedagogům, hledajícím nové impulzy pro svou práci.
Zveme vás na čtvrtý ročník soutěže Učme chemii atraktivně
Pokud jste učitelé chemie a máte zajímavý projekt, se kterým byste chtěli seznámit veřejnost, neváhejte se přihlásit a soutěžit o zajímavé odměny.
Živě: Pořizujeme digitální učební pomůcky z Národního plánu obnovy
Patříte ke školám, které v loňském roce nakoupily digitální pomůcky pro své žáky z prostředků Národního plánu obnovy nebo se je chystáte pořídit v letošním roce? Pak je kulatý stůl právě pro vás.
Jak zlepšit výsledky žáků v matematice a přírodních vědách
Studie sítě Eurydice zkoumá, které přístupy evropských politik napomáhají lepším výsledkům žáků v matematice a přírodních vědách.
Sledujte s námi debatu: Výuka informatiky na základních školách speciálních v digitální době
U kulatého stolu 25. ledna se setkají pedagogičtí pracovníci ze škol, které vzdělávají žáky s mentálním postižením.
Krajská setkání nad revizemi RVP ZV
Máte otázky k procesu velké revize RVP ZV? Přijďte na setkání s Kamilem Ubrem a Janem Jiterským ve vašem kraji.
Zapojte se do šetření o mikrocertifikátech pro uplatnění na trhu práce
Cedefop vyzývá zaměstnance, zaměstnavatele, studující a nezaměstnané k vyjádření jejich názoru na přidanou hodnotu mikrocertifikátů v rámci šetření, které potrvá do 15. ledna 2023.
Jak motivovat dospělé ke vzdělávání v 7 bodech
Možnosti k rozvoji dovedností jsou, ale dospělí jich zřídka využívají. Co podle vzdělavatelů při motivování dospělých k celoživotnímu učení zabírá? Frontální výuka ne, zato nevšednost a kooperativní přístup ano.
Výstupy z mezinárodní konference: Patříme k sobě? Region jako education village
Konference proběhla v Brně 7. až 8. prosince 2022. Věnovala se podpoře nadání a prohlubování partnerství v regionech při výchově a vzdělávání.
Strana 12 z 32