Aktuality
Evropská politika odborného vzdělávání v interaktivním nástroji
Nový nástroj Cedefopu vizualizuje pokrok EU a jejích členských států směrem k cílům souvisejícím s odborným vzděláváním. Jak si v tomto ohledu stojí Česká republika?
Nabízíme pomoc při úpravách školních vzdělávacích programů
Chystáte se na úpravy ŠVP v digitální oblasti? Můžete zdarma využívat individuální konzultace s našimi odborníky.
DigCompEdu: Digitální kompetence učitelů od teorie k praxi
Vydáváme publikaci Michala Černého věnovanou kompetenčnímu rámci DigCompEdu. Naleznete zde přehledný výklad tohoto rámce a inspiraci pro rozvoj digitálních kompetencí učitelů.
Ivo Jupa: Díky zkušenostem jsme měli náskok
Již rok pomáháme učitelům a ředitelům škol se začleňováním ukrajinských dětí a žáků do výuky.
Jak na terminologii evropské politiky vzdělávání
Cedefop aktualizoval glosář terminologie evropské politiky vzdělávání a odborné přípravy.
DIGI roadshow pro učitele prvního stupně základních škol
Jak na zavádění nové informatiky a digitálních kompetencí? Přijďte si o tom s námi popovídat v úterý 21. března na krajské pracoviště NPI ČR.
Český tým dovezl z Tchaj-wanu zlatou medaili
V mezinárodní soutěži studentů Taiwan International Science Fair byla oceněna zlatou medailí práce Pavla Kletečky Aplikace technické analýzy na akciový trh. Gratulujeme!
Živě: Informatické myšlení na prvním stupni základní školy
V živě streamované debatě u kulatého stolu se budeme zabývat tím, co si lze představit pod pojmem informatické myšlení, jak souvisí s výukou nové informatiky a jak ho můžeme konkrétně rozvíjet.
Analýza: Připravenost základních škol a gymnázií na výuku podle revidovaného RVP
Zveřejňujeme výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na zavádění změn v oblasti nové informatiky a digitálních kompetencí na základních školách a gymnáziích.
Covid-19 a válka na Ukrajině: jak se odrazily na trhu práce
Převrátila pandemie evropský trh práce vzhůru nohama? A která odvětví postihla nejvíce válka na Ukrajině? Odpovědi dává analýza online inzerce práce.
Reakce NPI ČR na tiskovou zprávu Nejvyššího kontrolního úřadu z 13. února 2023
Vyjádření k tiskové zprávě NKÚ o Kontrolním závěru č. 22/02, Peněžní prostředky státu a Evropské unie určené na podporu digitálního vzdělávání
Výuka informatiky v základních školách speciálních v digitální době
V debatě 25. ledna jsme diskutovali o změnách v rámcových a školních vzdělávacích programech a o využití digitálních technologií v základních školách speciálních.
Strana 11 z 32