Aktuality
Ve druhém ročníku DigiEduHacku zvítězila aplikace Navigatiq týmu NPI ČR
Vítězná aplikace týmu #21 pomáhá učitelům organizovat a individualizovat výuku, žákům umožňuje sdílet s učiteli informace k ideálnímu pochopení probírané látky a hodnotit výuku.
První workshop k Hlavním směrům revize RVP ZV se bude věnovat klíčovým kompetencím a gramotnostem
Workshop se bude konat 19. listopadu v budově Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Účast bude možná prezenčně i online.
Práce z domova během pandemie: pomůže kvalitní systém dovedností
Výzkum Cedefopu ukazuje, že silný národní systém dovedností může přispět k tomu, aby byl trh práce odolnější v dobách krize.
Ředitelé se dočkají nového kvalifikačního programu
Od školního roku 2022/23 se může stovka ředitelů škol vzdělávat v inovovaném kvalifikačním programu pro ředitele, jehož návrh připravil NPI ČR ve spolupráci s MŠMT a organizací Učitel naživo.
Jak podporovat začleňování žáků do kolektivu
V rámci tematické oblasti podpora inkluze připravil projekt P-KAP webinář k začleňování různorodých žáků do třídního a školního kolektivu.
Excelence a osobnostní rozvoj učitelů pro potřeby 21. století
Zúčastněte se webináře se zahraničními odborníky, který se bude věnovat efektivnímu akčnímu plánování rozvoje pedagogického sboru i školního managementu.
Zapojme všechny – Život a studium s Aspergerovým syndromem
V osmnáctém podcastu si povídáme se studentkou biologie a ekologie Hankou, které byl až v dospělém věku diagnostikován Aspergerův syndrom.
Rozhovor s manažerem projektu Upskilling Miroslavem Procházkou
Přinášíme vám rozhovor pro komunitu EPALE s Miroslavem Procházkou o tom, co je projekt Upskilling, a obecně o vzdělávání dospělých.
Konference zahájila veřejnou diskuzi k Hlavním směrům revize RVP ZV
V úterý 19. října proběhla za účasti ministra školství Roberta Plagy konference zahajující veřejnou diskusi k Hlavním směrům revize RVP ZV.
Projekt Učíme online komunity Česko.Digital se propojuje s NPI
Smyslem spolupráce je usnadnit co největšímu počtu škol využívání digitálních technologií ve výuce a tím zkvalitnit nejen distanční výuku, ale i rozvíjet digitální kompetence žáků.
Ohlédnutí za závěrečnou konferencí projektu P-KAP
Netradičně pojatá konference nabídla příběhy protagonistů akčního plánování, zástupců SŠ a VOŠ, realizačních týmů KAP v krajích a jejich partnerů i pracovníků projektu.
Přihlaste se na webinář Mediální gramotnost
Webinář projektu P-KAP se bude konat 1. listopadu. Bude věnován ukotvení mediální gramotnosti v českém kurikulu a tomu, kde všude je ve vzdělávání potřeba pracovat s mediální gramotností.
Strana 26 z 32