Nevíte si rady se zapojením technologií do výuky? Zeptejte se zkušených zástupců škol nebo přímo IT guru.

Uvažujete nad tím, jaké technologie zvolit do výuky, aby maximálně přispěly k rozvoji digitálních kompetencí žáků napříč všemi předměty? Jaké parametry zohlednit, když chcete, aby učitelé i žáci zakoupenou technologii efektivně využívali? Víte, jaká je funkce IT guru a v čem vám může podat pomocnou ruku?

Na tyto otázky a mnoho dalších dostanete odpověď v živě streamované debatě, která se koná již 10. listopadu od 15 hodin.


O své zkušenosti se s vámi podělí:

  • Jaroslav Lachout, učitel a koordinátor ICT z Masarykovy ZŠ Klánovice,
  • Milada Boháčková, zástupkyně ředitele ZŠ Úvaly, Petr Polívka – IT guru pro Středočeský kraj,
  • Petr Naske z Národního pedagogického institutu České republiky.

Moderátorem setkání je již tradičně Josef Dašek, tajemník DigiKoalice. Diváci mohou pokládat otázky prostřednictvím chatu.


Další aktuality

17. duben 2025

Tři projekty NPI se dostaly do finále soutěže Úřednický čin roku 2024

Projekty Mapa spádovosti, Digitální nástroj pro tvorbu RVP a Podpora rovných příležitostí se probojovaly mezi finalisty ocenění, které uděluje Sekce pro státní službu Ministerstva vnitra spolu s platformou Byro.

Číst více

15. duben 2025

Polsko podporuje rozvoj učitelů v odborném vzdělávání

Polsko se zaměřuje na přípravu učitelů v odborném vzdělávání s pomocí nových postgraduálních programů, pedagogické praxe či revize dalšího vzdělávání.

Číst více

08. duben 2025

Mezinárodní den Romů a rovný přístup ke vzdělávání

MŠMT a NPI připravily tematický vzdělávací materiál „Síla romských příběhů: Jak obohatit výuku a školní prostředí“, který byl rozeslán školám po celé republice.

Číst více

07. duben 2025

Konference k bezpečnosti ve školách: Prevence a zvládání mimořádných situací ve školách

Na krajském pracovišti NPI v Liberci proběhla 1. dubna 2025 odborná konference zaměřená na bezpečnost ve školách.

Číst více

03. duben 2025

Odhalit problémy se čtením dospělých pomůže příručka pro vzdělavatele

Každý čtvrtý dospělý v Česku má závažné problémy s porozuměním textu. Jak těmto lidem pomoci v rámci vzdělávání a poradenství? Návod přináší publikace zaměřená na rozpoznávání problémů se čtením u dospělých.

Číst více