Jak vybrat ty správné roboty do výuky? Kde hledat inspiraci? Jak finančně náročný je jejich nákup? Kam se obrátit pro radu či pomoc při výběru?

Sledujte debatu s učiteli několika vybraných škol, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti se zaváděním robotiky do výuky. Dozvíte se nejen inspirativní příběhy, ale i nezdary a na co si dát pozor.

Debatu pořádá Národní pedagogický institut České republiky. Uskuteční se 26. května od 15.00.

Hosty čtvrteční debaty jsou:

  • Martina Kupilíková – ředitelka centra robotiky, Plzeň
  • Daniel Tocháček – zástupce ředitelky na ZŠ Hanspaulka, Praha
  • Radovan Mikeš – učitel informatiky na ZŠ a MŠ Nerudova, České Budějovice
  • Štěpánka Baierlová – Národní pedagogický institut České republiky
  • Josef Dašek – moderátor, tajemník DigiKoalice

Další aktuality

17. duben 2025

Tři projekty NPI se dostaly do finále soutěže Úřednický čin roku 2024

Projekty Mapa spádovosti, Digitální nástroj pro tvorbu RVP a Podpora rovných příležitostí se probojovaly mezi finalisty ocenění, které uděluje Sekce pro státní službu Ministerstva vnitra spolu s platformou Byro.

Číst více

15. duben 2025

Polsko podporuje rozvoj učitelů v odborném vzdělávání

Polsko se zaměřuje na přípravu učitelů v odborném vzdělávání s pomocí nových postgraduálních programů, pedagogické praxe či revize dalšího vzdělávání.

Číst více

08. duben 2025

Mezinárodní den Romů a rovný přístup ke vzdělávání

MŠMT a NPI připravily tematický vzdělávací materiál „Síla romských příběhů: Jak obohatit výuku a školní prostředí“, který byl rozeslán školám po celé republice.

Číst více

07. duben 2025

Konference k bezpečnosti ve školách: Prevence a zvládání mimořádných situací ve školách

Na krajském pracovišti NPI v Liberci proběhla 1. dubna 2025 odborná konference zaměřená na bezpečnost ve školách.

Číst více

03. duben 2025

Odhalit problémy se čtením dospělých pomůže příručka pro vzdělavatele

Každý čtvrtý dospělý v Česku má závažné problémy s porozuměním textu. Jak těmto lidem pomoci v rámci vzdělávání a poradenství? Návod přináší publikace zaměřená na rozpoznávání problémů se čtením u dospělých.

Číst více