Sledujte debatu s pedagogy několika vybraných škol, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti se zaváděním výuky nové informatiky.

Představíme vám nejen úspěšné příběhy a inspiraci do výuky, ale i nezdary a možná rizika. Diskutovat se bude také o rozdílech nové informatiky a původního ICT, o tom, jak vytvořit prostor pro novou informatiku, a o učebních materiálech, které jsou k dispozici.

Debatu můžete sledovat ve středu 30. března od 15 hodin na YouTube.


Nenechte si ujít příležitost zeptat se hostů, kterými jsou:

  • Jindřich Terč – učitel a ICT metodik na ZŠ a MŠ Stod
  • Martin Lána – ředitel ZŠ Máchovka
  • Pavel Šiktanc – učitel informatiky na SSZŠ Litvínov
  • Daniela Růžičková – Národní pedagogický institut České republiky
  • Josef Dašek – moderátor, tajemník DigiKoalice

Diváci mohou pokládat otázky prostřednictvím chatu. Na otázky budeme odpovídat přímo v živém vysílání, na co nestihneme odpovědět v průběhu debaty, zodpovíme písemně.

Další aktuality

17. duben 2025

Tři projekty NPI se dostaly do finále soutěže Úřednický čin roku 2024

Projekty Mapa spádovosti, Digitální nástroj pro tvorbu RVP a Podpora rovných příležitostí se probojovaly mezi finalisty ocenění, které uděluje Sekce pro státní službu Ministerstva vnitra spolu s platformou Byro.

Číst více

15. duben 2025

Polsko podporuje rozvoj učitelů v odborném vzdělávání

Polsko se zaměřuje na přípravu učitelů v odborném vzdělávání s pomocí nových postgraduálních programů, pedagogické praxe či revize dalšího vzdělávání.

Číst více

08. duben 2025

Mezinárodní den Romů a rovný přístup ke vzdělávání

MŠMT a NPI připravily tematický vzdělávací materiál „Síla romských příběhů: Jak obohatit výuku a školní prostředí“, který byl rozeslán školám po celé republice.

Číst více

07. duben 2025

Konference k bezpečnosti ve školách: Prevence a zvládání mimořádných situací ve školách

Na krajském pracovišti NPI v Liberci proběhla 1. dubna 2025 odborná konference zaměřená na bezpečnost ve školách.

Číst více

03. duben 2025

Odhalit problémy se čtením dospělých pomůže příručka pro vzdělavatele

Každý čtvrtý dospělý v Česku má závažné problémy s porozuměním textu. Jak těmto lidem pomoci v rámci vzdělávání a poradenství? Návod přináší publikace zaměřená na rozpoznávání problémů se čtením u dospělých.

Číst více