Webináře záznamy
502 Výsledků hledání
červen 2021 – červen 2023
Můžeme vést žáky na 1. stupni ZŠ ke zobecňování matematických vztahů?
- PhDr. Jana Slezáková, Ph.D.
- x x
W
Z
CS
březen 2023 - červen 2023
Pladias.cz jako informační zdroj pro výuku botaniky
- PhDr. Petr Novotný, Ph.D.
W
Z
CS
červenec 2022 - červen 2023
Alternativní a inovativní mateřské a základní školy
- Mgr. Eliška Suchánková, Ph.D.
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele českého jazyka a literatury G
- Mgr. Miloš Mlčoch, Ph.D.
W
Z
CS
březen 2023 - červen 2023
Geo4Tea: nová interaktivní aplikace pro učitele geografie
- doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Gramotnostně pojatá výuka matematiky na SOŠ a SOU na konkrétních příkladech
- Mgr. Miroslav Staněk
W
Z
CS
červenec 2022 - červen 2023
Téma rodinných vztahů v současné literatuře pro děti a mládež
- Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Slovo v kostce a další volně dostupné nástroje pro češtinu
- Mgr. Lucie Lukešová, Ph.D.
W
Z
CS
březen 2023 - červen 2023
Tvorba zadání písemné práce v rámci profilové části maturitní zkoušky z cizího jazyka
- Ing. Eva Píšová, Ph.D.
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Jak se učíme (zajímavé informace ze stejnojmenné knihy)
- Mgr. Martin Krynický
W
Z
CS
leden 2023 - červen 2023
Chemické pokusy snadno a efektivně
- Mgr. Jana Šindelářová, MBA
- Mgr. Kateřina Turynová
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Obsah a objem jako kritické místo ve výuce matematiky na základní škole
- prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D.
W
Z
CS
březen 2023 - červen 2023
Školní geografický pokus prakticky: krok za krokem
- doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
- Mgr. Michaela Svojanovská
W
Z
CS
1. listopadu 2021 - 30. června 2023
Začínající učitelé: jejich postřehy a zkušenosti
- PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D.
- RNDr. Jana Hrkalová
W
Z
CS
červenec 2022 - červen 2023
Formativní hodnocení v Informatice
- PhDr. Petra Vaňková, Ph.D.
- PhDr. Veronika Laufková, Ph.D.
W
Z
CS
červen 2021 – červen 2023
Revize RVP ZV - jejich význam, cíle a obsah
- Mgr. Miloš Mlčoch, Ph.D.
W
Z
CS