Vzdělávací programy
779 Výsledků hledání
22. května 2024, 9:00–15:30
„Nápadník“ 1 - aneb jak využít různé metody a formy práce pro výuku žáků s OMJ
- Mgr. Iveta Zelinková
DC
Z
22. května 2024, 17:00–18:00
Model fungování učících se komunit v metodických kabinetech
- Mgr. Marta Břehovská
- Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D.
22. května 2024, 18:30–20:00
DIGI plovárna - Matematika a její aplikace pro 2.st. ZŠ
- Mgr. et Mgr. Marta Novotná
Z
22. května 2024, 9:00–16:00
Malý princ jako lék na problémy v třídním kolektivu
- Mgr. Hana Švandelková
22. května 2024, 09:00–16:00
Systematický úvod do problematiky nadání (pro školní koordinátory péče o nadání)
- Mgr. Marie Kašparová
SPN
22. května 2024, 15:00–16:30
Jak na nový RVP G, webinář pro ředitele
- Ing. Eva Kospachová
- PhDr. Ing. Miroslava Zachariášová
W
Z
CS
22. května 2024, 09:00–14:30
Vzdělávání dětí cizinců v praxi mateřských škol
- Mgr. Radana Mikšová
DC
Z
22. května 2024, 14:00–17:00
Badatelsky orientované vyučování v učivu přírodních věd na ZŠ
- Mgr. Ing. Bohumila Kroupová
23. května 2024, 15:00–18:00
Wikipedie a její využití pro rozvoj digitální kompetence na 2. stupni ZŠ
- PhDr. Zbyněk Filipi, Ph.D.
W
Z
CS
23. května 2024, 18:00–19:00
Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji
- Mgr. Aleš Kozák
- Mgr. Jana Zajícová
23. května 2024, 14:00–17:00
Kurz čtením a psaním ke KM pro začátečníky a mírně pokročilé
- Mgr. Miloslav Kůta
- Mgr. Šárka Bartošová
23. května 2024, 19:00–20:00
Model fungování učících se komunit v metodických kabinetech
- Mgr. Marta Břehovská
- Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D.
23. května 2024, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Využití myšlenkových a pojmových map ve výuce
- Mgr. Pavla Sýkorová
Z
CS
23. května 2024, 15:00–17:30
Rozvíjíme digitální kompetence žáků v chemii s podporou programu ACD / ChemSketch
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
23. května 2024, 14:00–17:00
Syndrom vyhoření v pedagogické profesi a jeho prevence
- Mgr. Bc. Lukáš Šimon
Z
Strana 8 z 33