Vzdělávací programy
779 Výsledků hledání
21. května 2024, 16:00–19:00
Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas
- Mgr. Hana Švandelková
21. května 2024, 08:30–15:00
Dítě s vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole
- Mgr. et Mgr. Renata Svozilková
21. května 2024, 08:00–16:00
DIGIakce: AI nástroje pro učitele všech předmětů - AI jako pomocník všech - prezenční akce (Nový Jičín)
- Lektoři NPI ČR
Z
21. května 2024, 17:00–20:00
Efektivní metody ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
- Mgr. Libuše Kovářová
21. května 2024, 15:30–17:00
Startovací balíček - Základy algoritmizace a programování
- Mgr. Martin Mareš
W
Z
CS
21. května 2024, 9:00–15:00
Základy dětské a dorostové adiktologie pro pedagogické pracovníky školských zařízení
- Mgr. Bedřich Doležal
21. května 2024, 14:00–16:15
Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
W
Z
21. května 2024, 16:00–17:00
Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji
- Mgr. Aleš Kozák
- Mgr. Jana Zajícová
21. května 2024, 14:00–17:15
Jak zapojovat žáka s OMJ do běžné výuky - zeměpis
- Mgr. Darina Mísařová, Ph.D.
- Mgr. Radim Ošmera
DC
DC MV
N
W
Z
CS
21. května 2024, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Využití AI (umělé inteligence) ve výuce
- Ing. Pavel Šiktanc
Z
CS
21. května 2024, 15:00–18:00
Jak na rozvoj digitální kompetence v 1. a 2. ročníku ZŠ
- Mgr. Nikola Kudrnáčová
W
CS
21. května 2024, 18:00–19:00
Jak vést pedagogy k udržitelnému profesnímu rozvoji
- Mgr. Aleš Kozák
- Mgr. Jana Zajícová
21. května 2024, 16:00–18:15
Online aplikace ve výuce a rozvoj digitálních kompetencí
- Mgr. David Nekola
W
Z
CS
21. května 2024, 16:30–18:00
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Canva a její možnosti
- Mgr. Jaroslav Dušek
DV
W
Z
CS
21. května 2024, 15:00–18:00
Praktický úvod do umělé inteligence (AI dětem a NPI ČR)
- Tomáš Holubec
Z
CS
Strana 6 z 33