4. prosince 2024, 18:00–19:30
DIGI plovárna - Člověk a svět práce - 2. stupeň
- Mgr. Irena Štaffová
Z
CS
9. prosince 2024, 17:00–18:30
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Rozvoj digitální kompetence v zeměpisu
- Mgr. Karel Malík
W
Z
25. listopadu 2024, 17:00–18:30
Metoda kritického myšlení a rozvoj digitálních kompetencí nejen ve vlastivědě
- Mgr. Hana Zbořilová
Z
CS
28. listopadu 2024, 17:00–19:15
Digitální kompetence učitele při výuce neživé přírody
- Mgr. Pavel Bokr
Z
CS
10. prosince 2024, 17:00–20:00
Syndrom vyhoření - Self care v životě i ve škole
- Mgr. Petra Dehnerová
17. prosince 2024, 17:00–20:00
Syndrom vyhoření - Self care v životě - hlubší ponor
- Mgr. Petra Dehnerová
3. prosince 2024, 17:00–20:00
Syndrom vyhoření - Jak předcházet vyhoření s mindfulness pro pedagogy
- Mgr. Petra Dehnerová
18. prosince 2024, 13:30–17:30
Pozitivní a negativní myšlení, optimismus, duševní rovnováha a prosperita v práci i osobním životě, praktická psychohygiena
W
CS
4. prosince 2024, 16:00–18:15
Jak využít QR kódy ve výuce na 1. stupni ZŠ
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
9. prosince 2024, 16:00–19:00
Posílení interaktivního přístupu ke hře s hudbou
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
16. prosince 2024, 16:00–18:15
Rozdíl mezi virtuálním a fyzickým světem s využitím komiksových aplikací
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Z
17. prosince 2024, 16:00–18:15
Jak využít QR kódy ve výuce na 1. stupni ZŠ
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
10. prosince 2024, 16:00–18:15
Jak využít virtuální nástěnku ke tvorbě nového digitálního obsahu?
- PaedDr. Štěpánka Vondrášková
DV
Z
27. listopadu 2024, 14:00–17:00
Aby učení dávalo smysl a přinášelo radost
- Mgr. Petra Jurčová
- Mgr. Zdeňka Kreislová
Z
28. listopadu 2024, 15:00–16:30
Využití metrických mobilních aplikací ve výuce matematiky
- Mgr. Lenka Brabencová
Z
CS
Strana 24 z 42