Formativní hodnocení na 2. stupni ZŠ - (území: Praha 1, Praha 5, Praha 6, Praha 7)

Co znamená formativní hodnocení a proč může být pojem „hodnocení“ v tomto kontextu zavádějící? Jak se formativní přístup projevuje během vyučovací hodiny? A co může každý učitel začít dělat hned zítra, aby tento přístup rozvíjel ve své praxi? Na tyto a další otázky odpovíme ve webináři zaměřeném na formativní hodnocení na 2. stupni ZŠ.

Webinář kombinuje předtočenou debatu a následnou živou diskusi s jedním z účastníků této debaty. V záznamu debaty čtyř odborníků – učitelů, vedení škol, lektorů a mentorů – uvidíte konkrétní příklady formativního přístupu z praxe. Debata se zaměřuje na praktické principy, které jsou doplněny reálnými situacemi z výuky. Zároveň představuje základní teoretické koncepty, například efekt viditelného učení Johna Hattieho nebo přístupy Dylana Wiliama.

V rámci živé části webináře budou mít účastníci příležitost diskutovat své postřehy, sdílet vlastní zkušenosti a klást otázky. Tato diskuse bude moderována na základě předem připravených otázek, které podpoří hlubší reflexi a hledání konkrétních kroků k aplikaci formativního přístupu ve výuce.


Číslo webináře

A872-95-111-251-WEB-01

kód programu

A872

Garant

Kateřina Forštová


Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • APIV B
Datum konání

29. dubna 2025, 20:00–21:30

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Webinář

icon map pin

Počet hodin

2

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Zdeněk Dlabola
  • Mgr. Jitka Kmentová
  • Mgr. Ivan Čermák
  • Mgr. Lucie Kotrčová

icon map pin

Místo konání

webinář

icon map pin

MAX účastníků

65

icon map pin

Cílová skupina

ředitelé a zástupci škol a školských zařízení, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, vedoucí pracovníci škol a školských zařízení

Přihlásit se