Webinář k podpoře začínajících učitelů

Kudy k posílení formativního hodnocení ve třídě? - 2. díl - On-line škola SYPO

Webináře jsou připravovány se zaměřením na podporu začínajících učitelů. Obsah webinářů je zaměřen na klíčová témata, která učitelé při vstupu do praxe nejčastěji řeší a které vzešla ze spolupráce se začínajícími učiteli v KA Začínající učitel.

S otázkou "Kudy k posílení formativního hodnocení ve třídě?" a jejím zodpovídáním se setkáme ve třech částech. Pozornost jí budeme věnovat v delším časovém horizontu, protože jde o tematiku mnohostrannou a také proto, že chceme, aby si učitelé měli čas určité náměty vyzkoušet ve vlastní práci a vyhodnocovat si je sami či ve spolupráci s jiným učitelem na škole – co a  jak fungovalo, co a proč ne. Ve webinářích budeme pracovat s konkrétními příklady, s možností diskutovat jejich varianty pro různé podmínky.

Druhý díl z naší trilogie webinářů budeme věnovat následujícím otázkám: Co jsou podstatné záležitosti pro zpětnou vazbu, kterou poskytuje učitel? Kdy funguje a kdy nefungují ani doporučení typu: Dávej popisnou ZV! Jak neunavit sebe ani nezahltit děti neustálými hodnotícími výroky? Jak pracovat na vylepšení učitelské  zpětné  vazby (podpůrné i korektivní), aby optimálně ovlivňovala učení a výuku?

 


Číslo webináře

22-48-13-WPZU-OSS-08

kód programu

L65

Garant

Mgr. Hana Císařová

773 907 004
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
Typ webináře
  • Oborové didaktiky
Datum konání

prosinec 2022 - červen 2023

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Webinář

icon map pin

Počet hodin

1

icon map pin

Lektoři
  • Doc. PhDr. Hana Kasíková
  • CSc.;PhDr. Romana Lisnerová
  • Ph.D.

icon map pin

Záznam

Odkaz na webinář

icon map pin

MAX účastníků

10000

icon map pin

Cílová skupina

učitelé MŠ, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé ZUŠ a SUŠ

Na tento webinář se již nelze hlásit, níže můžete přes odkaz zhlédnout záznam.