Integrovaná tematická výuka
Jak na chytrý mezipředmětový miniprojekt v dějepise, občanské výuce a zeměpisu
Hashtagy: #inovacevyuky
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Po absolvování tohoto vzdělávacího programu budou účastníci schopni: 1. Definovat integrovanou tematickou výuku a rozlišit ji od klasického projektového vyučování. 2. Sdílet zkušenosti s integrovanou tematickou výukou v České republice, zejména v rámci projektu Mapa. 3. Realizovat části integrované tematické výuky ve třech různých předmětech, dle prezentované a zážitkově vyzkoušené předlohy. 4. Vybrat vhodné metody pro hodnocení a klasifikaci žáků při integrované tematické výuce.
Anotace vzdělávacího programu:
Lektor představí jeden z přístupů k mezipředmětově pojaté výuce – integrovanou tematickou výuku. Učitelům ukáže, jak propojit v tomto případě dějepis, občanskou výchovu a zeměpis prostřednictvím společného tématu, aniž by narušili stávající rozvrh. Společně si předvedeme, jak takovou výuku připravit, ale také si přípravu aktivně vyzkoušíme na aktuálním tématu urbanizace. Společně prozkoumáme možnosti hodnocení žáků a inspirujeme se konkrétními příklady z praxe.
Poznámka: Na tento program navazuje společné reflektivní setkání s lektorem. Termín: bude upřesněn.
Území: Havlíčkův Brod, Žďár n. Sázavou
Číslo programuA317-95-242-242-SEM-04 Kód programuA317 |
|
Garant
Mgr. Monika Vrbová
775 885 539
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
28. ledna 2025, 15:45–18:45
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|