Jak na třídnické hodiny, když na ně vlastně není čas
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: mírně pokročilí
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci získají nespočet konkrétních materiálů, které mohou obratem využít pro práci s třídním kolektivem, dále odkazy na materiály, které lze velmi dobře využít (knihy, kartičky, www). Získají návod, jak dostat principy TH do běžných hodin, takřka každodenně. Učitelé najdou uplatnění získaných metod v každodenní praxi, víceméně napříč všemi vzdělávacími oblastmi.
Anotace vzdělávacího programu:
Témata workshopu: · Definice priorit třídního učitele, jeho nezastupitelná role, · aktivity zacílené na podporu zdravého klimatu, prevence a řešení problémových situací, se kterými se třídní kolektivy potýkají, · principy respektující komunikace, vnitřní motivace, zodpovědnost v procesu učení, · poměr výchovně x vzdělávací složky, · etická výchova - příběhy jako zdroj a nástroj, · využití běžných her, známých aktivit pro podporu klimatu v třídním kolektivu, · posílení vnitřní motivace třídních učitelů. (Na základě zkušeností se na velmi malém procentu škol vytváří konkrétní prostor pro pořádání třídnických hodin – po učitelích se vyžadují, s dětmi se ale mají setkávat před vyučování nebo po něm. Setkání jsou nahodilá, nereflektují potřeby třídního kolektivu, nemají předem definovanou strukturu.)
Území: Brno-město
Číslo programuA318-95-221-242-WS-06 Kód programuA318 |
|
Garant
Mgr. Jana Kopřivová
778 460 628
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
21. listopadu 2024, 16:00–19:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|