Specifické potřeby dětí předškolního věku
narušená komunikační schopnost
Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání
Anotace vzdělávacího programu:
Teoreticko - zážitkový seminář bude zaměřen na aplikaci teoretických poznatků z oblasti vývojové, pedagogické psychologie a psychologie osobnosti dítěte předškolního věku v praxi učitele mateřské školy. Účastníci budou seznámeni s aktuálními poznatky z těchto oborů. Důraz bude kladen na rozvoj emoční inteligence a naplnění emočních potřeb u dětí v mateřské škole - nutnost individualizace potřeb dítěte dle jeho osobnosti, temperamentu, věku apod. Lektor pedagogům připomene vývojové etapy dítěte a možnosti práce se zvláštnostmi v těchto obdobích a nabídne jim vhled do trendů a tendencí ve vývoji současné pedagogiky ve světě s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání a historie výchovy v České republice, i s ohledem na ŠVP PV. V závěrečné diskusi si účastníci vymění zkušenosti z praxe s dětmi předškolního vzdělávání – případové studie, kazuistiky, sebereflexe a reflexe.
Číslo programuK27-02-15-251 Kód programuK27 |
Číslo akreditaceMSMT-21190/2022-4-763 |
Garant
Miroslava Dolejšová
773 070 691
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
6. března 2025, 8:30–15:00
Cena
1190,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|