Pedagogická diagnostika v předškolním vzdělávání
Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání
Anotace vzdělávacího programu:
Stručná anotace vymezující cíle modulu:
Pedagogická diagnostika je nejen jedním z východisek přípravy PLPP či IVP, ale měla by být i nedílnou součástí práce učitele ve třídě MŠ. Učitel by měl být připravený diagnostikovat nejenom vědomosti a dovednosti dětí, ale také jejich aktuálních možnosti, styly učení a další potenciality dítěte, vztah mezi dětmi i klima školní třídy. Modul je vstupem do pedagogické diagnostiky.
Předpokládané výsledky učení:
Účastník modulu bude připraven:
a) uvažovat o možnostech využití pedagogické diagnostiky ve své práci;
b) využívat ve své práci některé z metod pedagogické diagnostiky.
Učivo / obsah výuky:
• diagnostická kompetence pedagoga;
• diagnostický postup;
• diagnostické metody v práci učitele;
• řešení modelových situací.
Postupy výuky:
• aktivizují výklad doplněný ukázkami dobré praxe z činnosti MŠ;
• řízená diskuse nad příklady dobré praxe;
• skupinová práce – využívání diagnostických postupů v práci učitele MŠ.
Číslo programuF66-12-15-242 Kód programuF66 |
Číslo akreditaceMSMT-27322/2021-5-892 |
Garant
Miroslava Dolejšová
773 070 691
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
20. ledna 2025, 8:30–15:00
Cena
1290,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|