Pedagogická diagnostika v předškolním vzdělávání

Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání

Anotace vzdělávacího programu:

Stručná anotace vymezující cíle modulu:
Pedagogická diagnostika je nejen jedním z východisek přípravy PLPP či IVP, ale měla by být i nedílnou součástí práce učitele ve třídě MŠ. Učitel by měl být připravený diagnostikovat nejenom vědomosti a dovednosti dětí, ale také jejich aktuálních možnosti, styly učení a další potenciality dítěte, vztah mezi dětmi i klima školní třídy.  Modul je vstupem do pedagogické diagnostiky.
Předpokládané výsledky učení:
Účastník modulu bude připraven:
a) uvažovat o možnostech využití pedagogické diagnostiky ve své práci;
b) využívat ve své práci některé z metod pedagogické diagnostiky.
Učivo / obsah výuky:
• diagnostická kompetence pedagoga;
• diagnostický postup;
• diagnostické metody v práci učitele;
• řešení modelových situací.
Postupy výuky:
• aktivizují výklad doplněný ukázkami dobré praxe z činnosti MŠ;
• řízená diskuse nad příklady dobré praxe;
• skupinová práce – využívání diagnostických postupů v práci učitele MŠ.
 

Číslo programu

F66-12-15-242

Kód programu

F66

Číslo akreditace

MSMT-27322/2021-5-892

Garant

Miroslava Dolejšová

773 070 691
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
Kraje
  • Karlovy Vary
Datum konání

20. ledna 2025, 8:30–15:00

Cena

1290,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Bc. Alena Kroupová

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Karlovy Vary, Západní 15

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé škol a školských zařízení, učitelé MŠ

Přihlásit se