Potřeby žáků jako klíč k efektivní výuce

Hashtagy: #konstruktivistickavyuka

Typ vzdělávacího programu: Webinář

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci

Cíl vzdělávacího programu:

  • Účastník rozliší efektivní výukové strategie z hlediska kognitivních věd.
  • Účastník identifikuje základní potřeby žáků vzhledem k teorii motivace.
  • Účastník navrhuje výukové metody s ohledem na východiska pedagogické psychologie.

Anotace vzdělávacího programu:

  • Jak postupovat, pokud narážíme u žáků na nezájem o učení a frustraci?
  • Lektor v kostce shrnuje techniky a učitelské strategie vycházející z kognitivních věd, pedagogické psychologie a učitelské praxe jako například aktivizující metody pro snížení kognitivní zátěže či identifikaci potřeb žáků.
  • Nabídne účastníkům základní východiska efektivní konstruktivistické výuky.

Území: Karviná

Číslo programu

A528-95-202-242-WEB-04

Kód programu

A528

Garant

MgA. Ondřej Lenart

778 460 843
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Ostrava
Datum konání

28. listopadu 2024, 18:30–19:30

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

2

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Jiří Karen, PhD.

icon map pin

Místo konání

on-line

icon map pin

MAX účastníků

15

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé a zástupci škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé SŠ, učitelé ZUŠ a SUŠ, vedoucí pracovníci škol a školských zařízení, zástupci územních kabinetů
Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.