Formativní hodnocení s ohledem na nadané žáky

Typ vzdělávacího programu: Kmenové vzdělávání

Anotace vzdělávacího programu:

Obsah

  1. Role formativního hodnocení ve formativním působení učitele a školy
  2. Srovnávání výkonu žáků a soutěživost
  3. Dopady sumativního hodnocení na nadaného, talentovaného a excelujícího žáka
  4. Morální a motivační rozměr hodnocení
  5. Zpětná vazba k procesu práce versus hodnocení výsledku
  6. Nástroje formativního hodnocení
  7. Specifika formativního hodnocení u nadaných žáků (prevence underachievementu, patologického perfekcionismu a workoholismu)
Číslo programu

S06-51-19-242

Kód programu

S06

Garant

Mgr. Bc. Josef Roušar

733 127 257
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Základní vzdělávání
  • 1. stupeň ZŠ
  • 2. stupeň ZŠ
  • Střední a vyšší odborné vzdělávání
  • SŠ/VOŠ
  • Systém podpory nadání (SPN)
Kraje
  • Pardubice
Datum konání

27. listopadu 2024, 09:00–16:00

Cena

1350,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • Ing. Kateřina Emer

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Pardubice, Za Pasáží 657

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
odborní pracovníci školních poradenských pracovišť, pedagogové volného času, ředitelé škol a školských zařízení, učitelé - vedoucí zájmových kroužků a klubů, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, výchovní po

Přihlásit se