Metodická podpora učitelů při práci s třídním klimatem

Aneb důležitost a jeho psychologické aspekty

Typ vzdělávacího programu: Seminář

Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci

Cíl vzdělávacího programu:

Účastníci si uvědomí důležitost udržování pozitivního klimatu třídy, které je klíčovým prvkem bezpečného a rozvíjejícího prostředí ve vzdělávání. Účastníci budou seznámeni s účinnými nástroji, které mohou využít v praxi. Účastníci získají návod, jak vytvářet bezpečné a podnětné prostředí ve své škole.

Anotace vzdělávacího programu:

Obsah vytvořený psychology se zaměřuje na vytváření pozitivního klima ve třídě, jakožto klíčového faktoru pro bezpečné prostředí a pozitivní rozvoj žáků. Lektorka představí účastníkům teoretické zakotvení a konkrétní nástroje či strategie (čeho si všímat, co pozorovat, návrh některých aktivit – LEGO, kreativní, stmelovací či kooperativní aktivity; zpětná vazba) pro posílení pozitivního klimatu třídy. Účastníci budou informování o možných úskalích a kde, popřípadě mohou vyhledat externí profesionální pomoc. Budou zdůrazněna rizika, která při různých kooperativních aktivitách mohou nastat.

Území: Jindřichův Hradec, Tábor, Písek

Číslo programu

A317-95-131-242-SEM-03

Kód programu

A317

Garant

Mgr. Lucie Jarkovská

770 146 257
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • České Budějovice
Datum konání

22. listopadu 2024, 9:00–12:30

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Veronika Káplová
  • Simona Černá, MSc.

icon map pin

Místo konání

ZŠ Tomáše Šobra a Mateřská škola Písek, Šobrova 2070

icon map pin

MAX účastníků

15

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ

Přihlásit se