Metodická podpora učitelů při práci s třídním klimatem
Aneb důležitost a jeho psychologické aspekty
Typ vzdělávacího programu: Seminář
Vstupní úroveň účastníků: pokročilí, mírně pokročilí, začátečníci
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci si uvědomí důležitost udržování pozitivního klimatu třídy, které je klíčovým prvkem bezpečného a rozvíjejícího prostředí ve vzdělávání. Účastníci budou seznámeni s účinnými nástroji, které mohou využít v praxi. Účastníci získají návod, jak vytvářet bezpečné a podnětné prostředí ve své škole.
Anotace vzdělávacího programu:
Obsah vytvořený psychology se zaměřuje na vytváření pozitivního klima ve třídě, jakožto klíčového faktoru pro bezpečné prostředí a pozitivní rozvoj žáků. Lektorka představí účastníkům teoretické zakotvení a konkrétní nástroje či strategie (čeho si všímat, co pozorovat, návrh některých aktivit – LEGO, kreativní, stmelovací či kooperativní aktivity; zpětná vazba) pro posílení pozitivního klimatu třídy. Účastníci budou informování o možných úskalích a kde, popřípadě mohou vyhledat externí profesionální pomoc. Budou zdůrazněna rizika, která při různých kooperativních aktivitách mohou nastat.
Území: Jindřichův Hradec, Tábor, Písek
Číslo programuA317-95-131-242-SEM-03 Kód programuA317 |
|
Garant
Mgr. Lucie Jarkovská
770 146 257
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
22. listopadu 2024, 9:00–12:30
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|