Seberegulační techniky pro práci učitele v PBIS (Pozitivní podpora chování)
Hashtagy: #PBIS #dobrevztahyveskole #nevyhoret
Typ vzdělávacího programu: Workshop
Vstupní úroveň účastníků: Seminář je určen pro učitele, kteří nemají žádnou zkušenost s tématem.
Cíl vzdělávacího programu:
Účastníci se seznámí se základy teorie PBIS (Pozitivní podpora chování), se seberegulačními technikami pro práci učitele v PBIS. Zamyslí se nad vlastním nastavením systému managementu výuky a podporou efektivních principů chování, které šetří čas a energii při řešení konfliktů ve škole.
Anotace vzdělávacího programu:
- Představení základů teorie PBIS.
- Příklady seberegulačních technik (relaxační techniky, uvědomění si stavu svých emocí, sjednocení a automatizace rutinních postupů vedoucích k wellbeing, jako stavu životní pohody, kdy se dokážete vyrovnat s běžnými stresy).
- Nácvik chování a přístupů podporujících respektující vztahy.
Území: Domažlice, Klatovy, Tachov, Plzeň-jih
Číslo programuA318-95-141-242-WS-09 Kód programuA318 |
|
Garant
Mgr. Miroslava Sklenářová
775 571 656
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
5. prosince 2024, 15:00–18:00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|