Seberegulační techniky pro práci učitele v PBIS (Pozitivní podpora chování)

Hashtagy: #PBIS #dobrevztahyveskole #nevyhoret

Typ vzdělávacího programu: Workshop

Vstupní úroveň účastníků: Seminář je určen pro učitele, kteří nemají žádnou zkušenost s tématem.

Cíl vzdělávacího programu:

Účastníci se seznámí se základy teorie PBIS (Pozitivní podpora chování), se seberegulačními technikami pro práci učitele v PBIS. Zamyslí se nad vlastním nastavením systému managementu výuky a podporou efektivních principů chování, které šetří čas a energii při řešení konfliktů ve škole.

Anotace vzdělávacího programu:

  • Představení základů teorie PBIS.
  • Příklady seberegulačních technik (relaxační techniky, uvědomění si stavu svých emocí, sjednocení a automatizace rutinních postupů vedoucích k wellbeing, jako stavu životní pohody, kdy se dokážete vyrovnat s běžnými stresy). 
  • Nácvik chování a přístupů podporujících respektující vztahy.

Území: Domažlice, Klatovy, Tachov, Plzeň-jih

Číslo programu

A318-95-141-242-WS-09

Kód programu

A318

Garant

Mgr. Miroslava Sklenářová

775 571 656
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • IPs Kurikulum
Kraje
  • Plzeň
Datum konání

5. prosince 2024, 15:00–18:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • PhDr. Michaela Pachelová, Ph.D.

icon map pin

Místo konání

Online

icon map pin

MAX účastníků

20

icon map pin

Cílová skupina
ředitelé a zástupci škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé MŠ, vedoucí pracovníci škol a školských zařízení, zástupci územních kabinetů
Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.