Zásobník aktivit učitele němčiny II.
Seminář nabízí hravou sadu aktivit, které změní hodinu ve veselý zážitek, podporující spolupráci, komunikaci a kreativní myšlení. Tento seminář rozšíří váš repertoár aktivit od rozcviček přes role-play až po improvizaci a hry na slovní zásobu. Interakci žáků zvýší různé techniky práce s příběhy, ale také párové aktivity, jako jsou dialogové smyčky. Objevte inovativní strategie pro živou a poutavou výuku jazyků a ponořte se do aktivit, které zapojí většinu žáků. Odnesete si také náměty na poutavé aktivity spojené s pohybem ve třídě a doplňkovým využitím digitálních nástrojů a bez velké přípravy. Ukázky probíhají na příkladech z výuky NJ na 2. stupni ZŠ. Příklady aktivit: Stell mich vor, Fischglas, Schnitzeljagd, Wort Sprint, Dialog Schleifen, Impro
Přehled témat a aktivit:
1.Blok: Aufwärmspiele (Rozcvičky)
Popis: Série krátkých aktivit určených k rozproudění komunikace a k navození pozitivní atmosféry ve třídě.
Forma práce: skupinová interakce, párové aktivity a možné propojení na aktivizující digitální aplikace.
2.Blok: Wortschatzakademie (Aktivity na rozvoj slovní zásoby)
Popis: Sada aktivit zaměřených na rozšíření slovní zásoby prostřednictvím různých interaktivních her a cvičení.
Forma práce: Skupinové hry, individuální úkoly, párová cvičení, práce s digitálním generátorem karet pro TABU slova.
3.Blok: Aktivitäten zum Rollenspiel (Aktivity zaměřené na hraní rolí)
Popis: Aktivity zaměřené na využití role play pro rozvoj komunikačních dovedností a rošíření zásoby klíčových frází.
Forma práce: Skupinové aktivity, kde studenti zaujímají různé role a interagují podle daného scénáře, online aplikace pro tvorbu šablon rozhovorů.
4.Blok: . Storytelling (Techniky práce s příběhy)
Popis: Využití technik vyprávění příběhů k rozvoji poslechových a komunikačních jazykových dovedností, kreativity a zapojení studentů.
Forma práce: Individuální a skupinové aktivity, kde studenti poslouchají, vytvářejí nebo vyprávějí příběhy nebo příběhy ve skupinách, online generátory využitelné pro vytváření klíčových slov při tvorbě příběhů
5.Blok: Spiele (Didaktické hry)
Popis: Výuka jazyka prostřednictvím didaktických her, které podporují zapojení, soutěživost a zábavu. Forma práce: Skupinové a individuální hry i s využitím digitálních technologií
6.Blok: Online Ressourcen und Techniken für Hörverstehen (Online zdroje a techniky práce s poslechy)
Popis: Aktivity zaměřené na rozvoj poslechových dovedností.
Forma práce: Individuální poslech, skupinová diskuse, sdílení dalších online zdrojů pro efektivní práci učitele.
Jazyk programu: němčina, čeština
Číslo programuI28-03-22-242 Kód programuI28 |
|
Garant
PhDr. Olga Chalupová
773 595 813
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
4. prosince 2024, 9:00–15:30
Cena
1600,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|